Kozmetika I Parfemi sajt | INGRID proizvodi + PULSE parfemi ~paketic

By Saranella - август 20, 2018


Konacno sam tu, sa novim postom! Naime, bila sam na letovanju, I nisam imala inspiraciju za postovima, zelju za pisanjem, tako da zbog toga nije bilo postova malo jace od mesec dana :D. Danas vam predstavlja Ingrid proizvode koje sam dobila sa kozmetika I parfemi sajta, a tu se nalazi sminka I Novi PULSE parfemi. O njima vise u nekom od sledeci postova. Imam ove proizvode oko mesec ipo, tako da sam donekle stekla utisak o njima I mogu vam ga I reci, a detaljnije o pojedinim cu pricati u recenziji, koja ce biti takodje neki od sledecih postova :). Pa, pocnimo!



Buduci da sam veoma zadovoljna Ingridovim matorajucim tecni puderom, ovoga puta izabrala sam Ideal Face tecni puder I nazalost sam se, mogu reci pomalo razocarala. Pokrivna moc mu je rekla bih srednja I vuce ka slabijoj, nijansa mi je pretamna, a u pitanju je samo jedna nijansa tamnija od najsvetlije koju imaju u ponudi. Puder zaista previse oksidira u tamno sto mi se ne dopada jer mi je postom puder pretamna. Dobro se nanosi, ali ponekad mi bude lice doslovno 'flekavo' na obrazu od njega, tako da vam svakako preporucujem Ingridov matorajuci tecni puder, vise nego ovaj.



Zatim, izabrala sam Ingrid profesionalni Transparentni puder u prahu. Nikada pre nisam probala ovakva proizvod, a buduci da mi je koza kombinovana, mislila sam da bi mi dobro dosao. Dolazi cak I sa zastitnim poklopcem sto je plus jer se nece desiti nezgoda da prospers puder. Takodje dolazi u meni simpaticnoj ambalazi, iliti kutijici, koja je iznutra zelena I oslikava bambus sa kojim puder ima veze. Odlican je da ga stavite pre nanosenja senki ukoliko se true I ostavljaju zvani 'fall-out' pa na kraju utapkate, na T-Zonu ili Bradu ukoliko vam se koza masti. Svakako ga ne bih sta ljala preko celog lica. Naravno, za leto vam gotovo nista ne moze sprecigi prosijavnje ukoliko vam je koza sklona mascenju, pa ni ovaj puder. On to regulise neko vreme, pa ukoliko su visoke temperature puder nece spreciti da se koza prosija. Svakako sam zadovoljna, ostavlja kozu barsunastom I ne isusuje je, ne uvuce se u boric ako ga lepo izblendate ili utapkate I svakako se ne trosi brzo iako sam se toga plasile jer je proizvod u prahu.



Kada pocnete da isprobavate proizvode za rast kose, obrva ili trepavica, u vecini slucajeva ukoliko ste istrajni zapitate se jeste li ljudi ili proizvod stvarno deluje? Ovo malo cudno zaista deluje! Uvek sam se salila da su moje trepavice celave to jest da ih nema, pa kada god stavim nesto od sminke to je obavezno maskara. Ali, jednostavno postoji I razlika u izgledu vasih trepavica I sa maskarom kada su duge/kratke ili retke/guste. Ipak, ne cine maskare tolika cuda. Serum ima veoma dobar aplikator za ovu vrstu proizvoda, zapravo nez u cetkicu. Stavlja se svako vece na rub trepavica. Ja ga nisam koristila svako vece, ali sam ga koristila dosta puta I mogu reci da su mi trepavice malo gusce I duze. Mislim da bi dobar bio za duze staze, ali ne ocekujte rezultate za jednu nedelju, kod ovakvih proizvoda je potrebno vreme I strpljenje I fina nega.
*Uskoro pravim post o rastu trepavica I obrva, pratite blog I ig @saranellablog za detalje* ovaj proizvod svakako Rafi svoj posao zadovoljavajuce, iako ima 3ml ne trosi se brzo. Preporuka!



Zadnji proizvod sto se sminke tice je Ingrid No Limits Beauty ajlajner u flomastu. Pre recimo dve godine, imala sam Lorealov ajlajner u formi Flowmastera I nije bio los, tako da sam kupila I ovaj. Boja je intenzivnu crna I lako je raditi sa njim, ali po meni za pocetnike su najbolji ajlajner I u gelu uz dobru, tank u cetkicu. Jedina zamerka je sto vrh Flowmastera ne isousta boju pa je malo komplikovanije kada izvlacite precizan I tank ajlajner.



I za kraj, novi PULSE parfemi. Vec pomenuti sajt me je pored jos blogerki izabrao da promovisem njihov novitete iliti Pulse parfeme, zbog cega mi je veoma drago. Proizvode se u Francuskoj I mirisi slice onima visoko poznatih I luksuznih mark parfema. Ja sam dobila dva - u broju 501 I 505. Na nekom forumu sam, koliko se secam citala da su se devojke zalile na dugotrajnost ovih parfema, sa cime bih se slozila, mogli bi proci kao toalet a voda. Moja dva parfema imitiraju mirise Chanel I Armani Code parfema. Vise mi se dopada parfem u broju 501, nisam sigurna kolikom bi se broju osoba dopao parfem u broju 505. Ne mogu vam opisa ti mirise jer bukvalno ne znam da ih opisujem :D. Svakako, pristupacni parfemi, must have za torbu :)!


Hvala vam na ciitanju! 
Kako vam se dopadaju proizvodi? 
Sta vam deluje najinteresantnije? 
Da li ste probala nesto? 
Pisite mi :) 

Ig: @saranellablog

  • Share:

You Might Also Like

7 коментара

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična recenzija, nisam probala ove proizvode. :)
    Pogledaj moj novi post
    www.minniearts.com.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, nisam probala Ingrid proizvode, puder u prahu deluje odlicno 😊


    http://xbeautyplace.blogspot.com/2018/08/bell-cosmetics.html?m=1 🎀💄🌹

    ОдговориИзбриши
  4. Draga ovaj post je divan,proizvodi deluju savrseno!

    MOZETE POGLEDATI MOJ BLOG!
    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )
    ZAPRATILA SAM TE POGLEDAJ MOJ BLOG!

    ОдговориИзбриши
  5. Great post dear!
    I follow you can you follow me back?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    ОдговориИзбриши
  6. Great Post. Lovely Blog.
    Follower # 62
    I am following your blog. hope follow back,xxx
    BeautyDrugs new blog post click & comment

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post. Follow for follow? Već te pratim.

    https://salyaves.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши