Ingrid Makeup Haul | K&P #2

By Saranella - март 24, 2018


Pozdrav devojke :). U danasnjem postu prikazacu vam tri Ingrid proizvoda koja sam jutros dobila na adresu. Post iste teme ste citale krajem oktobra klik, a danas vam pisem kratko misljenje na prvu loptu sto se kaze, o ova tri Ingrid proizvoda za savrsen ten! ♥
Kozmetika I parfemi sajt



Proizvod kom sam se mozda i najvise radovala je Ingrid IdealMATT mattifying foundation tecni puder za matiranje koze. Verujem da je posebno namenjen masnoj kozi, mada verujem da bi bio dobar I normalnoj. Za suvu kozu mislim da je bolje da ipak uzmete neki puder sa sjajnijom zavrsnicom, pogotovo ako vam je koza bas suva. Puder je u nijansi 300 Ivory i to je najsvetlija nijansa koju imaju u ponudi. Porucila sam najsvetliju jer sam se plasila da ce previse oksidirati u tamno, kako sam videla na slikama u recenzijama drugih blogerki. Nijansa mi savrseno odgovara, skroz se stopi sa kozom i izgleda prirodno, bukvalno puder je san snova :D. Vise detalja u recenziji uskoro :).



Sledeci proizvod o kom nisam nasla ni jednu recenziju je Ingrid Idealist Powder Pressed Silk Powder . Kompaktni puder u kamenu za matiranje u nijansi 01 mi je bio potreban ,I ovaj mi se cinio odlicnim .Pakovanje je simpaticno, sadrzi ogledalce sto je fenomenalno! Ingrid napominje da je ovaj pider pogodan za bilo koji tip koze ,sto je takodje veliki plus :)


Povrsina pudera izgleda divno, dosta se trusi ali to nije velika zamerka. Puder sadrzi 10g i mislim da ce biti odlican :). Super matira kozu i setuje puder i fenomenalno izgleda na kozi :D.



Verujem jedan od najpoznatijih Ingridovih proizvoda, Ingrid Shimmer Beauty HD Innovation . Predivan diskretan haljajter savrsen za dnevnu varijantu sadrzi predivan, suptilan simer koji savrseno naglasava jagodice. Fino se nanosi, lepo sija i odlicno izgleda. Lepo 'legne' na puder i trusi se, mada mu to ne uzimam za zamerku. Mislim da je super i za hajlajt ispod obrve, dok ce ga neko koristiti i kao senku.


Na slikama mozda izgleda pretamno ,Ali je na licu predivan ! Bukvalno je transparentan I nema nikakvu boju , vec simer. Sadrzi 25g i iste je gramaze, velicine i izgleda kao i bronzer kojim sam izuzetno zadovoljna i preporucujem ga :).



Hvala vam na citanju!
Kako vam se dopadaju proizvodi?
Da li ste probali neke od njih?
Sta vam izgleda najprivlacnije?


K&P sajt ▷ klik ovde
K&P ig profil ▷ klik ovde

Ig profil ▷ @saranellablog

  • Share:

You Might Also Like

6 коментара

  1. Fantastičan post! Imam isti puder, u istoj nijansi, ali mi je baš svetao. Uzela sam najsvetliji jer sam znala da oksidira, a ja sam baš svetla. Nažalost, mnogo mi je svetao čak i kada oksidira, ali što se tiče teksture i pokrisve moći- svakome bih preporučila.
    Inače, blog ti je zaista divan, učlanila sam se pa ako želiš uzvrati. :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Milice, hvala ti puno! Da, verujem da za osobe sa bas svetlom kozom ipak nije bas najsavrsenija nijansa :) ♥

      Избриши
  2. Анониман25. март 2018. 04:19

    Sjajan post, draga Sara. Nikad nisam probala Ingrid šminku, iako svakodnevno slušam i čitam postove o njoj.

    Novi post je na mom blogu, pogledaj ako imaš vremena: Adda'sLife

    ОдговориИзбриши
  3. Predivni proizvodi draga :) imam ovaj tečni puder i jako sam zadovoljna <3

    ОдговориИзбриши