Catrice Liquid Camouflage | Recenzija

By Saranella - март 01, 2018


Znam da me nema, necu se dugo pravdati :D. Skola i ostalo je ucinilo svoje, i rekla sam da cu biti aktivnija u ovoj godini, a nisam krenula bas najbolje. I uvek vam kazem da cu se potruditi da budem aktivnija, mada se to bas i ne ispuni.

 No, danas smo tu da pricamo o Catrice Liquid Camouflage korektoru za kojim su jedno vreme blogerke i jutjuberke bukvalno poludele. Digla se prasina oko njega, I proglasen je za verovatno najbolji drogerijski korektor od vecine istih koje su ga probale. Danas vam prenosim svoje utiske o njemu :)


Ambalaza je klasicna, fino napravljena, mada to ipak nije nesto najbitnije. Dolazi u valjda tri nijanse, sto bi verovatno bila I zamerka, mada verujem da cete pronaci nijansu ukoliko niste uzrazito svetle ili tamne puti. Meni nijansa 010 Porcellain odgovara, a mislim da bi odgovarala i vecini devojaka. Brzo se susi i blago oksidira u tamnije, mada se to bukvalno I ne primecuje .



Aplikator je klasican sundjerast, kao kod sjajeva za usne I tecnih korektora. Korektor ima, da tako kazem normalnu teksturu, dakle nije ni gust ni previse tecan. Daje dobar efekat kada se nanese bjuti blenderom, i ne izgleda neprirodno. Lagan je na licu i doslovno se ne primeti, nemate osecaj tezine na licu, naravno ako ga stavite u pristojnoj kolicini. Pokrivna moc mu je zaista dobra, rekla bih srednja do jaka, dakle, za 459 dinara koliko i cini mi se kosta ne mlzete dobiti potpunu, 'cakey' pokrivnu moc.



Poducnjake prekrije solidno, takodje I bubuljice. Za crvenila je takodje odlican! Jedina, velika zamerka bi bila ta sto se, barem po meni ,uzasno brzo trosi . Za mozda mesec ipo dana sam ga celog potrosila, tako sto sam ga otprilike svakog dana stavljala na celo lice. Mada, tako je obicno sa tecnim korektorima, naravno da se brze trose od onih u cvrstom stanju, zapravo kremastom. Ne traje bas ceo dan, i takodje pise da je vodootporan sto nisam isprobala da li je tacno :).

Svakako korektor je odlican, super za osobe koje zele da prekriju nesavrsenosti, a da to izgleda prirodno. Preporuka!

Mozete ga naci u Dm drogerijama po ceni od oko 459dinara.



Kakvi su vasi utisci o ovom korektoru?
Da li ste ga probale i da li planirate?
Koji korektor nam preporucujete?
Hvala na citanju ♥
ig: @saranellablog

  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Čula sam dosta pozitivnih komentara na račun ovog korektora,nažalost kod mene ga nema ali definitivno moram isprobati.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши