Omiljeni Balzami za Zimsku Negu Usana

By Saranella - новембар 23, 2017


Moju isplaniranu aktivnost na blogu sprecila su ispitivanja i testovi u skoli, dani puni tmurnog neba i bez inspiracije. Bilo je i lepih dana, no ja bih propustila lepo vreme za fotkanje, jer bih zaboravila i ne bih imala inspiraciju i ideju za post. No, danas sam se dosetila kako bih mogla da zapocnem 'mini serijal' postova gde bih vam pisala o omiljenim proizvodima za negu usana zimi, nezi ruku zimi, nezi kose,  kao i nezi tela zimi i jeseni u hladnijem periodu. Post na slicnu temu sam vec pisala na blogu, mada vam sada predstavljam cetiri omiljena balzama za negu usana trenutno :D


Da remiziramo prvo prirodne proizvode, koji uvek imaju prednost!
➡️ Verbena buter za telo je izuzetno hidrtantna mesavina butera, ulja, belog voska i vitamina E. Ovo je prava poslastica za negu koze zimi. Izuzetno hranljivi prirodni sastojci ucinice vasu kozu mekom i hidriranom. Si buter, kakao buter, ulja badema, makadamije, avokada i jojobe, beli vosak i vitamin E  su smesani u ovu simpaticnu ambalazu i stvorena je fenomenalna hidratantna bomba za vasu kosu. Koristim ga za ruke, zanoktice, usne i telo. Proizvod se topi pod prstima, moj je malo 'unisten', ups :D. Jedina malena mana bi bila malo neprijatan miris, mada je podnsoljiv. Pisala sam o unboxing paketu, Verbena proizvodima koje mi je Zvezdana poslala, mozete ih kontaktirati na instagramu @verbena_biljnakozmetika
➡️ My Way prirodni balzam za usne sa ukusom i aromom jagode je predivan balzam odlican za svakodnevnicu. Sadrzi prieodne sastojke i aromu jagode, te ima rozikastu boju koja usnama da prirodnu boju i diskretan sjaj, te usne dobiju zdrav izgled. Nakon par nanosenja usne su vidno hidrirane. Jedina malena zamerka (opet :D) bi bila mozda neprakticna ambalaza gde morate prsticima da nansete proizvod na usne, te je nehigijenski, isto kao i Verbenin, mada Verbenin buter ne nosim sa sobom te kuci uvek mogu oprati ruke. Svakako divan balzamcic odlican za putovanja zbog malenog pakovanja koje zaista dugo traje.



➡️ Eucerin stik za negu usana mi je trenutnk omiljeni. Ima nesto guscu teksturu od standardnih stikova i izuzetno je hidratantan. Stavim ga u bogatom sloju preko noci, i ujutru su usne vidno hidrirane. Koristim ga skoro svakodnevno i zaista mi je omiljeni. Stiti grube i isoucale usne. Sadrzi visoku koncentraciju dekspantenola i vitamina E i SPF 15,sto ga cini odlicnim za plazu, more i sunce! Nosim ga u pernici povremeno i odlican mi je! Odlicna stvar je prakticno apliciranje i rok trajanja od cak 30 meseci od datuma otvaranja.
➡️ Velnea lip balm coconut - ne isuvise hidratantan balzam za usne kojeg volim da koristim zbog divnog mirisa i odlicne teksture koja nije previse cvrsta, a opet se 'topi' pod prsticima. Ja sam izabrala miris kokosa, mada imate stvarno sirok izbor. Sadrzi 15ml i rok trajanja mu je 24M od datuma otvaranja. Sporo se trosi i odlican je za svakodnevnu negu usana kada zelite da usnama date vrlo diskretan, prirodan sjaj.



To su moji trenutni favoriti za negu usana tokom hladnijeg vremena kada su podlozne tome da budu ispucale, nehidrirane i suve. A koji su vasi favoriti? Podelite ih s' nama!

Pozdrav! :)

Ig: @saranellablog

  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Odlican post,ni jedan proizvod nisam probala,ali velnea sigurno hocu,jer obozavam miris kokosa 😊
    Zapratila sam te,ako zelis uzvrati 😊

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, meni su omiljeni mada je u medjuvremenu od posta mesto broj jedan zauzeo jedan drugi, jos nepomenuti na mom blogu :)

      Избриши
  2. Odlican post!! Definitivno moram da probam neke od tih proizvoda, hvala ti.
    Poseti moj blog, izasao je novi post:
    https://mariadjordjevic.blogspot.rs/2017/12/retro-pin-up-style.html

    ОдговориИзбриши