50 Random Questions Tag

By Saranella - мај 12, 2017



 1. Gde si bila pre tri sata?
 U kuci :)


2.  U koga si zaljubljena?
 Nema smisla da Vam to govorim :)


3. Da li si nekada pojela vostanu bojicu?
 Ne,zasto bih? :D


4. Da li se u tvojoj blizini nalazi nesto roze?
 Nosim roze majicu 
5. Kada si poslednji put isla u trzni centar?
 Pre dve nedelje
6. Da li trenutno nosis carape?
 Da
7. Da li tvoja porodica poseduje auto koji     vredi vise od 2000$ ?
 Da
8. Kada si poslednji put vozila van grada?
 Ne vozim,ali sam se lre nedelju dana vozila  van grada


9. Da li si bila u bioskopu u poslednjih 5 dana?
 Ne,mada vise volim da gledam filmove kuci
10. Da li je vruce?
 Trenutno,nije
11. Sta si poslednje popila?
 Vodu


12. Sta trenutno imas na sebi?
 Svetlo pink majicu sa natpisom 'Friday' i teget helanke/trenerku 
13. Da li sama peres auto ili ga vozis u perionicu?
 Ne vozim auto,ali moj tata radi oba
14. Sta si poslednje pojela?
 Sladoled 


15. Gde si bila prosle nedelje u ovo vreme?
 Iskreno,ne secam se mada mislim da sam bila kuci


16. Da li si kupila neki deo garderobe protekle nedelje?

 Da,5-6 parova
17. Kada si poslednji put trcala?
 Danas,cak 3 puta za autobusom
18. Koji je poslednji sportski dogadjaj koji si gledala?
 Iskreno,da igram sport volim,ali ne volim da gledam gotovo nista osim odbojke.Uzivo,sam bila na utakmici odbojke
19. Koja ti je omiljena zivotinja?
 Ima ih mnogo,ali recimo Morsko prase
20. Odmor iz snova?
 Ne znam,ne mogu da se odlucim,volela bih da posetim dosta mesta


21. Kod koga si poslednji put bila kod kuce?
 Kod bake :)
22. Najgora povreda koju si imala?
 Za divno cudo,nikad nisam slomila ni ruku ni nogu niti nista,iako sam dosta smotana i trapava,a nije bilo nices sto je dosta lose


23. Da li si bila zaljubljena?
 Da,jos u vrticu.Simpatiju sam zvala 'Didi'


24. Da li ti neko nedostaje trenutno?
 Da,moj tata koji je na poslovnom putu 
25. Poslednja predstava koju si gledala?
 Predstave volim,ali ih ne gledam cesto.
26. Sta je tvoje tajno oruzje za privlacenje suprotnog pola?
 Do vremena za to jos nije doslo :)
27. Koji su ti planovi za veceras?
 Da zavtsim ovaj post i do 00:00h dostignem 1 000 pregleda 
28. Koja je poslednja osoba kojoj si poslala poruku na MySpace-u?
 Nemam pojima


29. Sledece putovanje na koje ides?
 Nista mi nije u planu do letovanja :)
30. Da li si nekada isla na kamp?
 Ne,i ne bih volela
31. Da li si bila nagradjena kao najbolji ucenik u skoli?
 Ne,mada nisam los djak ali nisam ni vukovac


32. Sta zelis da znas o buducnosti?
 Gde i ko cu biti za 10 godina
33. Da li koristis parfem i koji?
 U poslednje vreme dezodoranse koeistim kao parfeme


34. Da li ove godine imas nesto zakazano kod lekara?
 Mislim da da :)
35. Omiljeni lak za nokte?
 Volim da mazem Bourjos lak za frenc koji ima mlecno belu boju sa simerom koji cini da nokti izgledaju zdravo i da imaju lepu boju


36. Da li cesto nosis nakit?
 Ne bas,mada na desnoj euci uvek imam 1-2 nrukvice ili neku slatku gumicu :)
37. Da li imas taman ten?
 Ne


38. Sta slusas trenutno?
 Uvek menjam,svasta nesto razno se vrti na mojoj plejlisti 
39. Da li skupljas nesto?
 Ne


40. Ko je najveca tracara koju znas?
 Jedna od mojih bivsih dtugarica (sve vam je jasno ;)
41. Kada te je poslednji put zaustavio policajac?
 Ne vozim,tako da ne bi imao za sta da me zaustavi


42. Da li si ikada pila gazirani sok slamcicom?
 Jedna od cudnih cinjenica o meni je ta da gazirane sokove ne volim,mada ih popijem tipa 2-3 puta godisne,i da pila sam ih na slamcicu


43. Kako glasi poslednja poruka koju si primila?
 Ako ne racunate 'Kredit je dopunjen sa 200 din i....' I ' promocija internet 7 dana je...' Onda je ta poruka 'gotovo' kada mi je deugarica rekla da je autobus za kojim sam trcala otisao :)


44. Da li volis ljuti sos?
 Ne volim nista ljuto!
45. Poslednji put kad si se tusirala?
 Veceras


46. Da li treba da peres ves?
 Ne
47. Koje je tvoje poreklo?
 Srpsko 


48. Poslednji film koji si odgledala?
 A dog's purpose


49. Da li si bogata?
 Zivim normalnim zivotom da sw tako izrazim,ali svako ima svoje deugacije standarde kada je novac i ta 'bogatost' u pitanju


50. Sta si radila u ponoc prosle noci?
 Spavala :) 


To je to,hvala Vam na citanju :)

  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Анониман13. мај 2017. 05:56

    Divan post , samo imam jednu zamerku. Primetila sam da si na nekim mestima pogrešila slovo , pa ako možeš ispravi. 😂 Ne mislim ništa loše , nemoj to da mislis. ❤❤
    Odgovori su kratki i jasni i to mi se najviše sviđa. 💋
    Zamolila bih te da ako možeš pročitaš poslednji post i ostaviš komentar. Treba mi zbog saradnje. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    ОдговориИзбриши