1 000 views on blog!

By Saranella - мај 13, 2017


 Dobro jutro devojke!
Kako ste mi jutros,jeste li nasmejane i vesele? Ne znam za vas,ali ja jesam jer smo za manje od 3 meseca presli 1 000 pregleda!
Znaci,1 000 divnih devojaka je kliknulo na moj blog!

Hvala vam od srca,na svakom kliku i lepom komentaru,a posebno zelim da vam se izvinim na mojoj neaktivnosti,koja je najvise i uticala na preglede,jer da sam ja aktivnija,klikova i komentara bi bilo vise :)

Obaveze pritiskaju sa svih strana,a nije bas lako pofotkati proizvode,napisati post i ostalo,da ne ulazim u detalje sto o obradjivanju slika sto o ostalom...

Pokusacu da budem sto aktivnija,no da postovi ne izgube na kvalitetu sto u slikama sto u sadrzaju.Vise volim da napiswm jedan kvalitetan i opsiran post put kvalitetnih slika,no da svaki dan izbacujem po dva posta sa slikama uzlikanim na vestackom svetlu i kratkim tekstom.Verujem da tako vise voli i svaka od vas,zar ne?

No,ja sam devica u horoskopu,perfekcionista i sve mora biti skockano onako kako se meni dopada :D

Jos jednom,hvala vam na svemu,na klikovima i komentarima!

Saljem vam veliki poljubac i rec 'hvala' na svim mogucim jezicima :)

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара