Balea luxury red love sprej za telo

By Saranella - март 30, 2017



  Veliki sam ljubitelj sprejeva za telo :).Takodje,za leto a i prolece vise volim da nosim sprejeve,od parfema koji su za te sparne dane preteski.Prolece je vec pocelo,stoga vam ja donosim reneziju Balea Luxury red love spreja za telo.



Ambalaza je,naravno primamljiva,kao i kod svih Balea proizvoda.Nalepnica ima iscrtane sare crvenom i sivom bojom,a sama ona je crne boje.Naziv je red love te me stoga podseca na ljubav i romantiku :)


I evo kako sare izgledaju,zaista su prelepe!
Zaista ne bih znala da vam opisem miris,ali je osvezavajuc,a sadrzi i neku notu koja tu svezinu prigusuje :).Pise da ima miris kokosa i breskve.
Iz ove kolekcije u kojoj se sadrze tecni sapuni,so za kupanje i evo sprejevi pistoji i gold varijanta.Probala sam gold so za kupanje,kao i ovu i predivna je!Tako da,pretpodstavljam da postoji i gold sprej.

Sastav/ingredients: aqua,alcohol,parfum,panthenol,citronellol



Evo sta pise na nalepnici proizvoda :)



Sprej sadrzi 200ml.Dugotrajnist mu je oko 5h,a cak se i zadrzi na odeci.Sto se dugotrajnosti tice,tu nema mane :)
Pumpica je odlicno uradjena.

Ja sam svoj dobila iz Hrvatske,mada ga ima i kod nas,ako se ne varam :)
Mislim da mu je cena oko 350din,nebi trebala da prelazi tu sumu.
Mozete ga naci u Dm-u,kao i svu Balea kozmetiku jer je to njihova marka.

Dodjite da se druzimo i na ig @50_nijansi_roze_blog .Ako me tamo zapratite,necete propustitu ni jedan nov post ni obavestenje :)

Hvala vam na citanju :D

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара