Avon new in - februar

By Saranella - март 17, 2017




Avon Katalog za februar je imao mnogobrojna snizenja,a ja ne bih bila ja da nisam kupila barem jedan proizvod.Ovog puta je i moja sestra pala na snizenja i pocastila se ColorTrend sminkom,a ja sam naravno nakupovala sve za nokte!
Pripremite se za jedan duzi post.Ja sam slikama prezadovoljna,mnogo mi se dopada kvalitet,nadam se da su i vama privlacnije i zanimljivije.





Ovako izgleda moj ulov,bilo je mnogobrojnih snizenja i popusta i iskoristila sam neke od njih




Bila je akcija da porucite odredjena dva ColorTrend proizvoda po ceni od 399 din,i kao sto ste mogli da vidite na fotci,porucila sam i puder i bb kremu mada vam ih nisam slikala,ali zato jesam maskare.Dolaze u zastitnoj foliji,a pakovanja maskara su stvrano za pohvalu.Boje su drecave,a samo pakovanje je totalno privlacno.Sve pohvale.


ColorTrend je izuzetni jeftin brend i ovo je prvi put da se surećem sa nekim od njegivih prouzvoda,a dosta njih je nahvaljeno.Kao što sam rekla,sve ovo iz ColorTrend-a je poručila sestra,mada ću ja koristiti samo maskare jer bukvalno nista drugo od sminke i ne koristim :)


Rok trajanja im je 6 meseci kao i svakoj drugoj maskari,mada ja maskare koristim duže,a vi? :D


A evo šta sam ja poručila :)
Svi proizvodi su za nokte,naravno nisam mogla da odolim divnim bojama i primamljivim popustima.Ukoliko vas zanima šta sam to ulovila,nastavite da čitate!


Počeću od nailwear pro+  lakova za nokte :).S' obzirom da nam se proleće opasno približilo i po meni je već otpočelo,morala sam da uzmem ove dve nijanse jer su mi bile totalno u prolećnom fazonu :)


Lakovi su u nijansama sea breeze i lemon sugar.Naravno,dolaze u kutijici :)


Nijanse su zaista prelepe,ne samo ove koje sam ja izabrala,već i nijanse iz cele kolekcije!Ova žuta nijansa nije obična žuta,već je blago pastelna,banana žuta.Zaista je divna,totalno je u prolećnom fazonu i jako lepo stoji na dugim noktima!Ova tirkizno zelena je malo tamnija,medjutim opet je divna i prelepo stoji :)


Za sada sam mazala damo žuti,i potrebna su dva sloja da bi se prekrila nokatna ploča,tako bi boja izgledala kao u bočici.Za sada im je jedina zamerka ta što im treba čitava večnost da se osuše!Moraću da probam Avon sprej za ubrzavanje sušenja laka za nokte,znam :).



Verujem da vam je jasno šta se desilo kada sam videla lakove sa gliterima na stranicama sa popustom do 60%  :D.


U pitanju je Magic effect fringe kolekcija,i takodje dolaze u kutijicama kao i svi Avon proizvodi za nokte :). 


U pitanju su nijanse fringed and frayed frayed edges.Ja sam izabrala ove dve nijanse od 4-5 nijansi koje su dostupne u katalogu.


I evo kako izgledaju :D.Zaista su divni,mogu odlično da se ukombinuju sa mnogim lakovima.Suše se prosečnom brzinom (brže od nailwear pro+ lakova).

 *fringed and frayed 


*frayed edges                                    


Prelepe nijanse!Cena jednog je bila 229din.


A kako bi išta moglo da prodje bez nege noktiju? :D


Nisam imala lepa iskustva sa Avon lakovima za negu noktiju,ali sam se predomislila.Ova dva proizvoda (slika gore) i biljna ulja,kak i kreme su mi doosta pomogli u nezi noktiju!

U pitanju je tretman za jačanje noktiju,s' kojim sam prezadovoljna!Koristila sam ga i samostalno,a i kao bazu pre laka i nokti sh mi dosta čvršći,jači i ne listlaju se,ne lome...

Lično meni je bolji od Eveline 8in1 i Eveline SOS laka za nokte,od kojih su mi se nokti samo još više listali i krzali,strašno!Pisaću post o tome.


Ovo mi je bilo veoma primamljivo i zanimljivo,te sam morala ovo isprobati!U pitanju je serum za podsticanje rasta noktiju.


Izgleda kao tuba mini sjaja za usne,čak je i aplikator isti kao kod sjajeva.Ima roze boju i prijatan miris.Cena je bila 349din,mada je z proslom katalogu bio 269din.Ukoliko i dalje traje akcija,isprobajte ga!


Dakle serum za podsticanje rasta noktiju i za jačanje noktiju.U katalogu je pisalo da su rezultati vidljivi nakon 5 dana!Ja sam ga nekad koristila 2 puta dnevno,nekad jednom,a nekad nijednom!Što se kaže,koristim ga kad mi dune! :)


 I evo ga aplikator :).Nakon što ga namažete na nokte i zanoktice,možete ga umasirati u nokat i kožu kako bi brže upio.Upije za gotovo 2-3 minuta i uopšte nije masan!Sve pohvale,i za jedan i za drugi proizvod! :D


To bi bio taj zakasneli Avon New In  za Februar :).Kakvi su vaši utisci o ovim proizvodima,ukoliko ih imate i šta vi koristite za negu noktiju?

Zapratite me i na instagramu da se i tamo družimo @50_nijansi_roze_blog i zapratite moj blog kako bi vam stiglo obaveštenje o novom postu! :)

  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Lakovi i ulje za zanoktice su moji favoriti :)
    Jedva cekam da cujem utiske o tim maskarama, jako su povoljne, a nikako da isprobam :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja Jano obozavam da se bakćem sa tim uljima i zezalicama za negu :).Za utiske maskara od mene ćeš se naćekati,jer ću ih verovatno otvoriti tek za 2-3 meseca jer imam par koje su mi pri kraju,pa da ih ne nagomilavam :D.Ova akcija je bila super,drago mi je što smo ih nas dve ulovile :)

      Избриши