Aura Blending Eyeshadow Brush | Recenzija

By Saranella - јануар 04, 2018


Ukoliko volite mejkap, neophodno je da posedujete osnovne cetkice. Najosnovnija cetkica za oci je upravo cetkica za blend senki, tj. za stapanje senki. Ja posedujem Aurinu, i danas cu vam pisati o njoj ♥️

Dolazi u plasticnoj ambalazi koja izgleda simpaticno, mada je mana kod ambalaze ta sto bilo ko u drogeriji moze da je otvori i pipka cetkicu, mada se ona svejedno mora oprati pre koriscenja.



Napravljena je od plastike, a dlacice su pricvrscene metalom. Lepo legne u ruku kada se koristi. Po meni je mozda malo prevelika, sto je zamerka kako sam citala i u drugim recenzijama, ali se svakako moze raditi sa njom.


Aura u ponudi ima jos par cetkica, koje takodje izgledaju kvalitetno. Cetkice su veoma pristupacne svima, i verujem da Aura ima najbolji izbor po cetkicama u drogerijama, osim Real Techniques cetkica koje nisu pristupacne svima.



Dlacice su izuzetno meke, i nije mi ispala ni jedna prilikom pranja. Susi se za par sati sto je takodje odlicno. Dobro radi svoj posao, zapravo dobro stapa senke jedne sa drugom. Dobra je i za nanosenje bazne senke preko celog kapka i pokupi dovoljno senke.


Jos jedan plus je sto je izradjena od sintetickih vlakana tako da ni jedna zivotinjica nije stradala kako bi vi imale cetkicu za oci ♥️. Zadovoljna sam ovom cetkicom i preporucujem je i vama, jer je izuzetno pristupacna, a njena cena je 319 dinara, tj. 3e.


Hvala vam na citanju! :)


Ig: @saranellablog

  • Share:

You Might Also Like

16 коментара

  1. Četkica izgleda divno i dosta kvalitetno,a fotke su odlične!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  2. Dobra četkica za blendanje je definitvno potrebna svakom ljubitelju šminke.
    Recenzija je inače odlična kao i slike. ♥

    https://ccaammblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Jeste malo veca, tako da nije za precizno blendanje, ali je odlicna 😊

    xbeautyplace.blogspot.rs 💄

    ОдговориИзбриши
  4. Kako sam dosta pozitivnih recenzija procitala o Aurinim cetkicama,resila sam bas ovu da probam,ali nazalost kada sam je ugledala uzivo bila je prevelika za moje kapke,tako da sam ipak odustala,i kupila Aurinu dvostranu cetkicu,koja je takodje odlicna😃
    Inace,odlican post😘

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, za osobe sa manjim kapcima je malo veca. Verujem da je i ta cetkica dobra, hvala ti ♥️

      Избриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam isprobala ovu četkicu, ali mi se mnogo dopada kako izgleda. Pto se tiče veličine, nekada je dobro što je velika i bujna, ali nekada bi odgovarala manja, to je sigurno tako. Odlična recenzija draga ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  7. Kada je Aura u pitanju,većinu proizvoda sam koristila. Ovu četkicu konkretno nisam,međutim,četkica za bronzer mi je odlična. Ukoliko si i sama imala prilike da je isprobaš volela bih da čujem i tvoje mišljenje o njoj. 😊

    Ukoliko želiš pogledaj moj blog. Nova sam,pa bi mi neizmerno značilo 💙

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jelena! Ovo je jedina Aurina četkica koju sam probala, tako da ne mogu da ti kažem ništa o toj ♥

      Избриши