Desk Organizations 3 ideas + decorate a cup by your choise

By Saranella - септембар 08, 2017




Buduci da je skolska godina pocela, dobila sam ideju da postavim jos jedan post koji je vezan za BTS postove. Ove godine ste na mom blogu mogli da citate samo dva posta takve teme, no obecavam da ce ih biti vise sledece godine :)

Cvece na stolu

Bilo da je vestacko ili prirodno, cvece uvek divno ukrasi bilo koji kutak. Ovo je odlican nacin da osvezite svoj radni sto, bice pun boja i jednostavno inspirativan! :)

Planer obaveza

Verovatno ste sada prepuni inicijalnih ili kontrolnih ispitivanja prethodnog grafiva, te nam planer uvek dodje. Mozete napraviti dnevni, nedeljni. Zapisivati domace zadatke, ocene, datume kontrolnih i ispitivanja, datume roditeljskih i slicno.
Mozete ga zalepiti na zid iznad radnog stola, uramiti ili pak odvojiti posebnnu svesku iliti planer za to :)

Organizacija markera

Po meni je veoma bitno da na stolu imate par markera ili hemijski, kada ucite i zapisujete bitne cinjenice. To mozete drzati u onim sarenim 'saksijicama' koje kuoujdte kod kineza kao ja, ili pak u ukrasnoj tegli. No, mozwte ih drzati i u nekoj zanimljivoj solji ili pak dizajniragi svoju licnu solju!
Kako da to uradite?
Procitajte u nastavku :D


Kako napraviti svoju licnu solju?

Jesam li jedina koja je opsednuta slatkim soljama? Verujem da nisam. Solje sa divnim natpisima i dezenima me lako privuku. Solju sa bilo kakvim natpisom ili dezenom mozete naoraviti i vi, po vasoj zelji. 
Uzmite solju u boji po izboru  ili pak neku sa tufnicama ili linija, i parmamentnim markerom ispisite neki citat ili slicno, i dodajte neke dezene, strelice, srca...
Ovakbu solju mozete staviti i u rernu kako bi se marker 'zapekao' za solju, no mozete i preskociti taj korak :)
Ono sto je lrednost kod ovoga ke to sto sami dizajnirage svoju licnu personalizovanu solju, a takodje je mozete pokloni i nekome kao sto sam ja to uradila :D


Nadam se da vam se ovaj post dopao, ukoliko jeste ostavite mi neki lep komentarcic <3 

*poslednje 4 slike su preuzete sa interneta

  • Share:

You Might Also Like

16 коментара

  1. Odličan post. Mnogo mi se dopada. Sigurna sam da ću iskoristiti neke od ideja, a prva je koja je sigurno na mom spisku jeste da napravim neki zanimljvi planer za ovu školsku godinu ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post draga, odlične ideje! :)

    http://alexanic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične ideje, divan post. 😘

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Super je post mila, odlične ideje ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  6. Lepe ideje, markere svakako moram organizovati! :)


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши