Dobar aceton - kakav treba da bude ?

By Saranella - фебруар 27, 2017



Verujem da svaka devojka lakira nokte i da gaji neku svoju posebnu ljubav prema lakovima :).Zbog toga sam i otvorila ovaj blog jer sam htela da zajedno delimo misljenja,sličice i iskustva.Većina vas me zna sa instagrama,za one koji me ne znaju-Zdravo,ja sam Sara :D.Hajde da počnemo o temi,a za pitanjca i ostalo ću uskoro napraviti Q&A

Takodje,verujem da većina vas,kada im nestane acetona otrce do najblize radnje i kupe onaj koji ima,-pa bolje išta nego ništa! :D

Postoje kvalitetniji u manje kvalitetniji acetoni (uljani skidači laka za nokte) a kvalitetne i dobre mozete prepoznati po sastavu,a i po ceni i brenda koji ga izdaje (uglavnom).Jeste li se ikada zapitale šta bi kvalitetan aceton trebao da radi?Ukoliko niste,nastavite da čitate! :)

1.DOBRO SKIDA LAK
Naravno,postoje lakovi koje se teže skidaju,i suprotno.Postoje oni koji ostavljaju crvene fleke (crveni i brodo lakovi),oni od kojih su vam nokti i zanoktice crni (crni lak) itd. (Naravno,nemaju svi lakovi navedenih boja navedene karakteristike,postoje izuzetci).Verovatno vam se ovo dešavalo,zar ne?
Kvalitetan aceton bi trebao dobro da skida lak,i da na noktima ne ostaje trag nošenog laka!

2.BILJNA ULJA U ACETONU
Veliki plus su biljna ulja u acetonu.Bilo to ricinisuvo (koje je najčešće) ili kokosovo,jojobino...Biljna ulja odlično hidriraju nokte i zanoktice.

3.NE ISUŠUJE NOKTE
Bitna nam je hidratacija noktiju zar ne?Verujem da nisam jedina kojoj se dešavalo da joj 'bezimeni aceton' isuši i izbeli nokte,ili isuši zanoktice.

*dodatne pogodnosti

- Ne ostavlja nokte i ruke lepljivim
- Ima dobar dozer
- Nema prejak miris
- Ne šteti noktima (ne slabi ih,ne podstiče ih da se listaju ili lome...slično kao već napisan primer)


Koje vi acetone koristite?
Kojr nam preporučujete?
Pišite nam u komentarima! :)


ig: @50_nijansi_roze_blog :)

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара