Makeup Revolution Reloaded palete senki | detaljina recenzija + slike

By Saranella - јул 06, 2018


Finally, finally - ovde sam :D. Mislim da niko ne zeli da slusa moje trenutno pravdanje zasto me nije bilo skoro dva meseca, ali ovog puta to se desilo zbog kraja skolske godine, a i vecinskim delom jer iskreno nisam imala inspiraciju, volju I zelju za pisanjem postova. Skoro svaki blogger ima tu fazu, kod nekog je duza, a kod nekog kraca. No, sada sam tu I dolazim sa recenzijom dve apsolutno savrsene palete. Pripremite se na duzi I detaljan post, uzivajte ❤️.

Makeup Revolution Reloaded palete senki za oci su relativno nove na nasem trzistu I skoro su se pojavile. U kolekciji postoje cetiri palete. Njihova cena je samo 590 dinara (6e). Dostupne su u svim Aleksandar Cosmetics radnjama, moguce je I online porucivanje.

Ostala sam zacudjena kada sam u gledala ove palete. Prvo, zbog broja nijansi, a zatim zbog neverovatno povoljne I pristupacne cene. Odmah da vam kazem, nigde necete naci povoljniju I kvalitetniju paletu sa ovolikim brojem nijansi I ovako dobrim brendom. 



Nijanse izgledaju otprilike ovako. Takodje, senke izgledaju mnogo lepse na vestackom svetlu, pogotovo zbog simerastih I sljokicastih senki u paleti. Palete sadrzi pretezno mat nijanse I ukupno 15 pa nova senki. Paleta sadrzi ukupno 16,5g proizvoda sto znaci da svaka senka ima 1,1g. 



Senke su postojane, sa bazom je pigmentacija znatno jaca, takodje je I postojanost na znatno visem nivou. Senke se dobro blendaju, me savrseno, ali opet za to vam je potrebna dobra cetkica I tehnika. Na paleti pise da je rok trajanja 12m / 1y, mada ja iskreno praskaste proizvode koristim duze od naznacenog roka. Uskoro spremam post o roku trajanja sminke tako da cu vas tu informisati o svemu sto treba da znate. Preporucujem vam da simeraste senke na nosite prstima, jer kada ih nanosite cetkicom smanjujete njihovu pigmentacija I kolicinu simera I sljokica. Sljokicaste nijanse takodje mozete nanositi I pljosnatom cetkicom koja je prethodno blago naprskana fiksatorom. 



NEWTRALS2

U ovoj paleti se nalaze pretezno nijanse mesa, rozikastu... Od neznih, simer rozikastih, do mat njud, preko crvenih I bordo nijansi, imate svasta. Mozete kreirati zaista dosta look-ova I iskreno mislim da onaj ko bar malo zna da rukuje senkama I cetkicama moze napraviti odlican look a da ne izgleda kao da ga je neko udario u oko I slicno. Iskreno mislim da su to neke zablude o crvenkastim I rozikastim nijansama. Iz ove palete mozete upotrebiti razne nijanse, a opet napraviti kako savrsen dnevni, tako I dramaticnije vecernji look, za izlazak, specijalne prilike I vama bitne dane. Svoceve su radjeni BEZ BAZE. 
Ostavljam vas da gledate swoceve:

prvi red

drugi red

treci red

↪️ Veoma sam zadovoljna ovom paletom. Doslovno svaka nijansa u njoj je nosiva, pigmentacija je vrlo dobra, lako se moze raditi uz senke. Cena kakva jeste je presmesna za ovoliko paletu. Ukoliko vam trebaju palete, one Iz ove kolekcije su pravi izbor. Imate dosta zanimljivih nijansi I mozete napraviti razne look-ove. Apsolutno svaka preporuka, mislim da nemam ni jednu ruzu rec za ovu paletu.


ICONIC DIVISION


Ova paleta je zaista sarena, ima razne boje, mada najvise zelenkastih I braonkastih tonova. Mozete veoma lepo da ih iskombinujete I ono sto mi se dopada je to sto ova paleta sadrzi cenu senku, sto bi skoro svaka paleta trebala da sadrzi, po meni. Moram da napomenem da prva, belicasta nijansa je zapravo ludacki duo hrom, na vestackom osvetljenju se skroz presijava na svetlo ljubicastu. Osim te, ovde se nalaze jos dve LUDACKE sljokicaste nijanse, sve ostalo je mat. Zbog toga mi se ove palete posebno dopadaju jer su pretezno mat boje bitnije od sljokicastih, mada ni one nisu izostale, te ove palete smatram Idealnim za pocetnike.

prvi red

drugi red

treci red


↪️ Paleta sadrzi predivne nijanse I zaista mi se dopada sto ima raznih boja. Neke mat senke imaju malo slabiju, neke kacu pigmentacija no meni su sve one na ocima ideal no pigmentovane. Takodje se moze koristiti I za neznije I za jace makeup lookove. Apsolutno preporuka!


➡️ Krajnji utisak je da je ovo najbolji 600 dinara koje mozete da po trosite u svrhu senki za oci. Dobicete 15 pigmentovanih nijansi brenda mur, I moci cete da se nasminka te za svaku priliku.


Ja cu svakako isprobati I ostale palete iz ove kolekcije u buducnosti, najveca moguce preporuka.

Takodje sam se potrudila za ovaj post jer sam videla da postoji bukvalno jedna recenzija ovih paleta na Nasem jeziku na blogovima, a nisam cula da je bilo ko od nasih jutjuberka pricao o njoj.
 Ostavljam vam korisne linkove:


🌹 Na ovom linku imate post u kome je devojka sa bloga 'Beauty with enn' recenzirala Iconic Division paletu.
🌹 Na ovom linku devojke sa foruma 'Ana.rs' pisu iskustva o MUR kozmetici, dok je poslednjih dana aktuelno tema o ovim paletama.
🌹 Na ovom linku je jedna 'strana' blogerka radila recenziju I swoceve sve cetiri palete.

I na kraju slika makeup look-a radjenog pomoc ove dve palete :) 
*koristila sam gliter, ne senku iz palete




Hvala vam na citanju! :D

@saranellablog

  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Koliko su prelepe ove palete i senke u njima! Definitivno kupujem drugu paletu jer ne posedujem slične nijanse. Sve pohvale za post, ali i za fotke draga! ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  2. Preelijeepe sjenkee i palete. A tek kako si se nasminkala,svaaka cast. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7. јул 2018. 10:05

    Sjajan post, draga moja. Paleta je divna.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши