LLUMS lakovi - prvi utisci

By Saranella - март 08, 2017



Pozdrav svima!Ja se izvinjavam što postova nije bilo dugo,ali imala sam doosta obaveza,pa vremena za blog i pisanje postova nije bilo,no evo sada sam ugrabila malo vremena da vam napišem ovaj post koji je davno isplaniran :)

Nedavno sam u Liliju na akciji kupila 4 LLUMS laka za nokte 
( jedan je bio oko 180din na akciji,koja možda i dalje traje ).Izabrala sam dva iz glam supreme kolekcije (jer ja sam ja,kako da išta prodje bez glitera? :D ) I dva iz gel effect kolekcije,izbor nijansi je za pohvalu.



Krenuću da opisujem svaku nijansu zasebno i njene karakteristike,a pri kraju posta ću vam uopšteno pričati o njima,da li sam zadovoljna i hoću li ih i dalje kupovati...

*svetlost na slikama nije ista jer je na nekim sijalo sunce,a na nekima ne,stoga se izvinjavam 

Prva nijansa koju sam izabrala jeste ova tirkizna zelena,sa šimerom.U bočici izgleda veoma primamljivo!


Ono što me je iznenadilo jeste to da lakovi imaju nijanse tj. Nazive,a ne samo brojeve.Ovaj je u nijansi magic wand.


Ovu nijansu sam morala da slikam sa veštačkim svetlom,jer se šimer i boja nisu dobro videli na prirodnom.Sada kapirate kako je boja unikatna i divna :)
*svoč je radjen na plstici za isprobavanje lakova i dizajnova



Sledeći,i ujedno zadji iz gel effect kolekcije je ovaj.


Klasična roze nijansa,svetla boja trešnje.Dosta sličnih boja se može naći kod raznih brendova,mada me je ova kupila :).Boja je zaista nekako klasična,jednostavna,a opet efektna


Nijansa supreme je kako sam opisala zaista divna!





Krećemo i na glam supreme kolekciju!
Prvi koji sam uzela iz ove kolekcije je ovaj diivan,zimski lak sa gliterom


Sadrži beli gliter i pomalo 'holo' gliter (na slikama ćete uočiti o kakvom gliteru pričam)




Zar nije predivan? Jeste! :D



Pisala sam vam o predivnoj nijansi snow angel,a nakon svoča prelazimo na zadnji lak koji sam pazarila pre nedelju dana :)

baza:LLUMS supreme



Gliter,gliter i samo gliter!
Pripremite se za pravu gliteromaniju! :D



Ovaj lak sadrži manje zlatne i zelenkaste glitere (i još manjih glitera u dosta boja) i komadiće većeg zlatnog glitera.Divota!


      A kad sunce zasija...




 U pitanju je savršena nijansa glitter 

          baza:LLUMS supreme




 Pakovanja su staklena I sadrže 11ml.Četkica je normalna.Čepovi su mat ceni,obli.Dizajn pakovanja je sasvim privlačan i zadovoljavajuć.



 Da bi se dobila potpuna prekrivenost nokatne ploče,potrebna su dva sloja (gel lakova),i na ovoj plastici su lakovi sa gel effektom stavljani 2 puta,a lakovi iz glam supreme kolekcije u jednom sloju.


O dugotrajnosti vam nista ne mogu reći jer sam nosila samo 2 odavde (jer sam u fazi negovanju noktiju) .Ipak su ovo prvi utisci :D.Sve u svemu,kada sve  dosadasnje stecene utiske skupimo,ovo su solidni lakovi finog kvaliteta i pristupačne cene :)

Redovna cena: 220din


To bi bilo to drage moje,koristite li Vi neke LLUMS lakove?
Kakvi su vaši utisci?

  • Share:

You Might Also Like

3 коментара